دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

داریوش اقدامی آواز

دانلود آهنگ جدید داریوش اقدامی به نام آواز

آهنگ  زیبا و بسیار شنیدنی داریوش اقدامی بنام آواز همراه با متن و کیفیت اصلی

Exclusive Music : Dariush Eghdami – “Avaz” With Text And Direct Links In AvangMusic

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ  آواز

دانلود آهنگ جدید داریوش اقدامی به نام آواز

متن آهنگ داریوش اقدامی - آواز

همینکه از خودم‌شنید دیگه نفهمیدو ندید

زد به دل تنهایی رفتش تا به خودم‌اومدم‌ و دیدم‌فقط یه گوشم‌و وای از روزای تلخ بعدش

حرفاش همیشه رو دلم‌سنگینی میکرد

باید عادت کنم کمی به این درد

بدون تو باید باز زندگی‌کرد زندگی کرد

تو و دلت پروازمیخواست درد من کمی‌آواز میخواد من پاییزیم دنیا میخواد

از یه جاییم‌میرم‌از یاد

گفتی عکسمم اینجا نزار

هرجا دیدیم به جا نیار

یباره دیگه یه نگاه‌کن‌پشت سر

منو دوباره با خودت دریا ببر

بی تو بودن واسه من عزیز من معنا نداره معنا‌نداره

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۰/۰۸/۰۲
  • parisa eftekhari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی